بیا وببین
 
•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•
 
 

مهم نیست تو با من چه میکنی!!

بیا وببین..

من برای تو با خودم چه میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا
ساعت17:08---10 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر سلام عزیزم اون فقط یک جکه ناراحت نشیا. ببخشید هویجوری سربرهنه و پابرهنه اومدم وب قشنگت دعوتی به وبم ففط شیک و ادکلن زده بیا وبم وسواسیمااگه دلتم سوخت مرا همی لینک بنمو و بگو تو را همی لینک بنمویم

Mohadese
ساعت16:11---20 تير 1393
سلام..خوبی
وای کجا بودی تو
دلم واست یه ذره شده بود
بوووووس


Mohadese
ساعت23:38---13 مهر 1392
سلام خوبی داداش جونم چه زود اومدی اصلا فکرشم نمیکردم ی عالمه دلم واست تنگه

شیرین
ساعت12:42---9 مهر 1392
خداوند می فرماید: ای پسر ادم! هر روز روزی تورا می دهند

وتو غمگین هستی، هر روز از عمر تو کاسته می شود وتو

شادمانی میکنی ، و انچه برای تو کفایت میکند،داری و انچه

تو را به طغیان میکشاند می طلبی. نه به کم قانع میشوی و

نه به بسیار، سیر


fatemeh
ساعت21:40---31 شهريور 1392
فیلم مسخره ایی به نام *زندگی*

با بازیگر مزخرفی به نام * من *

از کارگردان خوبی به نام *خدا* واقعا بعید بود……….


mahdi
ساعت18:06---31 شهريور 1392
درود.
دمت گرم مارو سر کار میذاری ایا!؟
راسی من اپم ها طبق معمول!
فدات


یسنا
ساعت19:49---29 شهريور 1392
اپممممممممممم داداشی
بدو بیا منتظرم و نظر یادت نره


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:34---29 شهريور 1392
سلام کی برگشتی

fatemeh
ساعت14:06---29 شهريور 1392
شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی

کسی رو نداری که بهت فکر کنه !

اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی


رضوانه
ساعت19:02---28 شهريور 1392
اپ کن دیگه داداشی!!

mahdi
ساعت18:40---28 شهريور 1392
درود.
اپم ها عزیزم!!!
شما هم ک اپ نکردی!!!
اپ کردی یه خبر بده!!
قربانت!


playful girl
ساعت17:56---28 شهريور 1392
راستی اهنگ وبت خیییلی زیباست میشه بیایی وبم و اسم آهنگشو بهم بگی؟؟؟ممنون میشم

ܓܨدُختَـر غـــــــــم ܓܨ (◕‿-)
ساعت13:14---26 شهريور 1392
در عـرض یـک دقـیـقـه مـی شـود یـک نـفـر را خُـرد کـرد ؛
در یـک سـاعـت مـی شـود کـسـی را دوسـت داشـت ؛
در یـک روز مـی شـود عـاشـق شـد ؛
ولـی یـک عـمـر طـول خـواهـد کـشـیـد تـا کـسـی را فـرامـوش کـرد …!

( ویکتور هوگو )



داداش من چطوره
خوبی عزیززززززززم


یسنا
ساعت20:58---23 شهريور 1392
داداش جونم اپممممم
بدو بیا ونظر یادت نره


رضوانه
ساعت18:38---23 شهريور 1392
خیلی قشنگ بود داداشی!

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:42---23 شهريور 1392
ما تماشاچيانی هستيم که پشت درهای بسته مانده ايم ...

دير آمده ايم !

خيلی دير ...

پس به ناچار حدس می زنيم , شرط می بنديم , شک می کنيم ...

و آن سو تر صحنه بازی به گونه ای ديگر در جريان است ...

( حسين پناهی )


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت20:03---22 شهريور 1392
بروبابا

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت18:20---22 شهريور 1392
چشم آقا معلم

پارسا
ساعت11:19---22 شهريور 1392
آقای حنیفی من قضیه نویسندگان رو نفهمیدم

A.m
ساعت9:26---22 شهريور 1392
salam chand vagti naboodm behem sar bzn apam

mahdi
ساعت22:36---21 شهريور 1392
درود.
ممنون از حضورت داش گلم!
من شمارو با افتخار لینک کردم خوش حال میشم وبمو داخل پیوندات ببینم!
قربانت!
راسی اپم ها سرت گرفت ی سر بزن در ضمن نظر یادت نشه ها!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:44---21 شهريور 1392
کجایی تو

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:44---21 شهريور 1392
من یاد گرفته ام دوست داشتن دلیل نمیخواهد… دل میخواهد…! ولی نمیدانم چرا خیلی ها… و حتی خیلی های دیگر…! میگویند : این روزها… دوست داشتن دلیل میخواهد…!! و پشت یک سلام و لبخندی ساده… دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده، دنبال گودالی از تعفن میگردند! اما من سلام میگویم و لبخند میزنم و قسم میخورم و میدانم عشق همین است… به همین سادگی…

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:43---21 شهريور 1392
یاد گرفتم وقتی از کسی میشنوم

بیا دوست معمولی باشیم ؛

یعنی بمون توی آب نمک ؛

تا هر وقت حوصلم سر رفت،

بازم باهات سرگرم بشم.


ترمه
ساعت22:22---20 شهريور 1392
سلام ممنونم که وبم سر زدین وب زیبای داری راستی لینک شدی
خوشحال میشم تو هم منو لینک کنی.تا بعد
فعلا


یسنا
ساعت17:37---20 شهريور 1392
خدایا زمینت دیگر جای زندگی نیست
آسمانت متری چند ؟
^^^^^^^^^^^
سلام عزیزم. وبت محشره . مخصوصا مطالبت
ممنون اومدی .من لینکت میکنم تو هم لینکم کن و واسه اپ هات خبرم کن


HOSEIN
ساعت17:28---20 شهريور 1392
سلام مرسی که ب وبم سرزدی لینک شدی دوست عزیز!

ܓܨدُختَـر غـــــــــم ܓܨ (◕‿-)
ساعت17:03---19 شهريور 1392
رنگ آرزوهایم این روزها خیلی پریده
تو اگر دستت به آسمانش رسید
چند تکه ابر نقاشی کن
تا دل من به ابرها خوش باشد… !


تینا
ساعت20:41---17 شهريور 1392
ایـטּ روزها غرق سـڪوتم...


سـڪوتے برگرفتـﮧ از تنهایے...


سـڪوتے ڪـﮧ בر پشت فریاבهاے بے صـבایم است


בلگیرم از פֿـوבم ، از سـڪوتے ڪـﮧ نمیشڪنـב...


از لبانے ڪـﮧ نمے פֿـنـבنـב ، و از چشمانے ڪـﮧ بے روح شـבه انـב...


ایـטּ روزها آسماלּ פֿـاڪسترے است...


پارسا
ساعت11:26---17 شهريور 1392
با هزار تا بدبختی وبلاگتون رو پیدا کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسالی در تاریخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:بیا وببین, :: 12:49 :: توسط : تنها

درباره من
زندگی شطرنجی ست که اولین کیش آن باعث مات شدن میشود پس آنطور بازی کن که گویی در حرکت بعد مات میشوی
تاکید:
عشق چارچوبی برای بشریت
حضرت عشق:
حضرت عشق بفرماکه دلم خانه توستءسرعقل آمده هربنده که دیوانه توستءدل من اگرکه ازعشق نصیبی داردءحضرت عشق به من لطف عجیبی داردءبگذاریدبگذاریدکه بیماربمانداین دلءباتب عشق دلم حال غریبی داردءلحظه میمیردومن آخرسرمیپوسمءعشق ای ناجی من دست تورامیبوسمءبی وجودتوسعادت نشودحاصل منءتانفس هست توای عشق بمان دردل من
مقایسه
مقایسه عشق من شبیه دیگر عاشقان تو نیستم, بانوی من, اگر دیگری ابری به تو دهد, من بارانت میدهم, اگر دیگری فانوسی دهد, من ماه را در دستانت مینهم, اگر دیگری شاخه ای دهد, من درختان را برایت ارمغان میاورم, و اگر دیگری کشتی به تو دهد, من سفر را پیش کشه تو میکنم...
آدمای راستگو....
خیلی زود و راحت عاشق می شن... خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن..... خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن.... خیلی دیر دل می کنن.... خیلی دیر تنهات می ذارن.... اما..... وقتی زخمی بشن... ساکت می شن... چیزی نمی گن .... خیلی راحت میرن.... و دیگه هم بر نمی گردن...
باورکن
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها کمی بیکس کمی از یادها رفته خدا دیگر کجا رفته؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست....
موضوعات
آخرین مطالب
دلنوشته های
کیلیک نکنیا
آهااای فرهادمجیدی
ads
دوستام

•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 2034
بازدید کل : 433465
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 533
تعداد آنلاین : 1




♫This 4 u.m&r ♫